دسته‌بندی نشده

خرید پرینتر دست دوم و استوک یا پرینتر نو و ارزان قیمت؟

خرید پرینتر نو چه مزیت‌هایی دارد؟
پرینتر یکی لوازمی است که هم در خانه کاربرد دارد و هم می‌توان از آن به‌عنوان یک وسیله مهم اداری استفاده کرد. به‌همین جهت زمانی که بحث خرید چاپگر و پرینتر پیش می‌آید، قیمت‌های بالای آن سبب می‌شود که بسیاری بخواهند به سمت خرید پرینتر دست دوم بروند. اما پرینتر نو مزیت‌های زیادی برای ما خواهد داشت. در ادامه این مزیت‌ها را بررسی خواهیم کرد.

دوام و کارایی بیشتر پرینتر نو
مسلما اگر محصولی نو تهیه کنید، با این‌که هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد اما این محصول می‌تواند برای شما مدت‌زمان بیشتری کار کند و طول عمر بیشتری هم به‌نمایش بگذارد. اگر برای کار اداری به چنین محصولی نیاز دارید و قرار است هر روز از آن استفاده زیادی کنید، گزینه چاپگر نو بسیار کارآمدتر برای شما خواهد بود.

چراکه پرینترهای دست دوم ممکن است در استفاده زیاد سریع خراب شوند یا قطعات آن‌ها دیگر توانایی کار با حجم بالا را نداشته باشد. البته که در این زمینه خود محصول دست دوم و میزان کاری که کرده هم ملاک است. در استفاده خانگی هم حتی پرینتر نو مزیت‌های بیشتری دارد.

قابلیت‌های جدید در پرینتر‌های جدید
پرینتر‌های نو و ارزان می‌توانند امکانات جدیدی را در اختیار شما قرار دهند که پرینتر‌های قدیمی از آن‌ها بی‌بهره هستند. برای نمونه پرینتر‌های جدید و امروزی از سیستم وای‌فای بهره می‌برند که به کمک آن شما از سیم‌ها و اتصالات متعدد رهایی خواهید یافت.

یا در مثالی دیگر پرینتر‌های جدید می‌توانند چندکاره باشند و همزمان عملیات اسکن را نیز برای شما انجام دهند. پس اگر کمی زمان بگذارید در بین مدل‌های مختلف بازار گزینه‌های خوبی پیدا خواهید کرد که دارای قیمت معقول و امکانات به‌روز هستند.

سرعت بیشتر در پرینتر‌های نو
اگر نیاز دارید که مداوم از پرینتر خود استفاده کنید، مدل‌های جدید می‌توانند کار بیشتری را در مدت‌زمان کمتری انجام دهند. در چاپگر‌های اداری این مسئله بسیار حائز اهمیت خواهد بود. چراکه حجم کار بالاست و باید در مدت‌زمان کمی حجم کار به‌اتمام برسند.

اگر دستگاه کند عمل کند همین‌طور به حجم کار افزوده خواهد شد و این مسئله مشکل‌ساز خواهد شد. پرینتر‌های جدید مصرف انرژی کمتری دارند، جوهر کمتری مصرف می‌کنند و سریع‌تر کار را به اتمام می‌رسانند.

مزیت‌های خرید چاپگر دست دوم
از مزیت‌های پرینتر نو موارد زیادی را برای شما ذکر کردیم. اما خرید این دستگاه به‌صورت دست دوم نیز دارای مزیت‌هایی است که در ادامه به شما خواهیم گفت.

پرداخت هزینه کمتر نسبت به پرینتر نو
مدل‌های کارکرده دارای قیمت کمتری هستند. نسبت به گزینه نو شما برای مدل‌های پیشرفته‌تر حتی هزینه کمتری پرداخت می‌کنید چون برای مدتی از این دستگاه استفاده شده است. در رابطه با این مورد باید به هزینه‌های پنهان نیز اشاره کرد.

هزینه‌های پنهان همان‌طور که از نامش هم برمی‌آید از چشم اکثر خریداران مخفی است و توجهی به آن نمی‌شود. زمانی که محصول دست دومی را تهیه می‌کنید، هزینه‌های نگهداری و تعمیر آن، هزینه پنهانش محسوب می‌شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *